بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

بلوار شاش

اینجا نشستم و خودم رو می‌بینم یکشنبه ۱۷ دی.. آزمون تعیین سطح برزآبادی دادم. بلوار شاش لب جدول نشستیم. داریم سر نمرم شرط می‌بیندیم. خودم رو می‌بینم که ۹۴ شدم و تو شرط رو بردی. خودم رو می‌بینم که رفتیم بارولا. خودم رو می‌بینم که بعد بارولا رفتیم سیگار بخریم داری از من نظر میپرسی. 


حالا راستی راستی تافل دادم. کاش بودی بهت شیرینی میدادم. یا نه کاش بودی بعد تافل شرط سنگین می‌بستی با من و شرطت رو میبردی قمارباز من

کاش زندگیم رو قمار میکردم باهات

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیرا جمعه 23 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:06 ب.ظ http://mytrueme.blogsky.com

حقیقتاً اسم بلوار نظرم روُ جلب کرده. معنی خاصی داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد