بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

بندبازی

دفعه آخر که رفتم آرایشگاه داشتم غر می زدم. آرایشگر گفت که منم پشت لبم رو نمی دم به هیچ کس! خیلی درد داره. خودت یاد بگیر


ازون جنونهای خاص شب امتحان اومده بود به سراغم.

دست و پام با یه سری نخ به هم گره خورده بود.

با خوشحالی گفتم: یه دونه مو کندم.

گفتی: خب یه مو از خرس کندن غنیمته.



پ.ن: دلم برات تنگ شده بود بمب هیدروژنی

تف سرپایین

توی چشای من نگا کرد ، تف انداخت روی چادرم و رد شد...


تا خونه سنگینی تفش رو تاب نیووردم و سنگینی اشکام رو

خواب دیدم

توی خواب بی اندازه خوشحال بودم


خواب دیدم با موتور تو تا دانشگاه رفتم


خواب دیدم با موتور تو بر می گشتم


خواب دیدم تو راه برگشت دستگیرم کردن


از خواب بیدار شدم



بیل

در خانه تنها بودم


-بله؟

-حاج آقاتون هستن؟

-بفرمایید، کارتون؟

-بیل ما رو گرفته بودن.

-یک لحظه صبر کنید(!)



-الو مامان! یه یارو اومده دم در میگه بیل مارو گرفته بودید.

لهجه داره من درست نمی فهمم چی می گه!


-بیل؟!! نه بابا!

-حالا از بابام بپرس

...

-می گه ما فرقون گرفته بودیم ، پس دادیم.



-آقا میگن ما بیل نگرفته بودیم، فرقون گرفته بودیم پس دادیم

ابعاد روحت طول شب یلدا در شب یلدا در شب یلداهاست ...

فکر کن که فلج باشی و روی زمین نشسته باشی 

گروه بدرقه مهمانی همه بالای سرت ایستاده باشند 

تماشا کنند 

و سکوت سنگین باشد

همه ایستاده اند نگاه می کنند که چه طور همسر و پسرت تو را بلند می کنند و روی ویلچر          می گذارند

فکر کن که به اندازه ی تمام خنده های آن شب یلدا دلم بگیرد از آن صحنه و یک قدم عقب بروم


باجناق اصفهانیت هم که جزو گروه بدرقه جلویت وایساده!

تا بلندت می کنند ، دست و پا بزنی بگی: "ولم کنید، ولم کنید بذارید حساب این اصفهانی ها رو برسم"  

و به اندازه خوشی تمام یلداهای زندگیم بخندانیم.

ابعاد روحت طول شب یلدا در شب یلدا در شب یلداهاست ...


فکر کن حنجره ات را هم سالم نگذاشته اند...

فکر کن از آن ور مهمانی با یک نفر این ور صحبت کنی، و اینوری سرش را تکان بدهد، آنجاهایی که نمی شنود شاید بیشتر که خودش را تسکین بدهد 

و فکر کن کسی نمی شنود صدایت را، می آیند مخاطب تو را مخاطب قرار می دهند و با صدای خود که در برابر صدای تو فریادیست با او صحبت می کنند

میایم اعتراض کنم می بینم که چه آرام نشسته ای ، حرفش که تمام می شود صحبتت را پی می گیری...

ابعاد روحت طول شب یلدا در شب یلدا در شب یلداهاست ...