بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

+یک موضوع ناراخت کننده بگم

-بگو

+واقعا غم انگیزه که دیگه توانایی درک همدیگرو نداریم

+ می تونم بگم متاسفم

-چرا غم انگیز. شاید هیجان انگیز. این بیشتر شبیه چالش تا مصیبت. نمی دونم

+تعلق خاطر احساسی بود که تو راحت از دستش دادی

+یادته چه قراری گذاشته بودیم؟ قرار شد اگر یه روز یکیمون از اون یکی خسته شد بگه... من تا همین چند ماهه پیش به اندازه روزهای اول دوست داشتم...

+اما تو در نهایت نامردی به من نگفته بودی... حتی گذاشتی اون همه برات بنویسم

+دلم نمیومد اینارو بگم

-احتمالا منم دلم نمیومد بگم. حالا فکر نمیکنم رفتارم اشتبا بوده فک میکنم قرارم اشتبا بوده و احتمالا بازم تو این شرایط همین کارو می کردم

-این خسته شدن نیس. شاید از دست دادن تعلق خاطر توضیح بهتری باشه. تو یک دوست عزیزی ناراحت نیستم که تینارو گفتی. شاید باید زودتر میگفتی. متاسفم

+از من گذشت ولی دیگه ترسو نباش ... پای حرفات بمون

-من فکر میکنم شاید از اول هم درست درکت نمیکردم وگرنه اینقدر اذیتت نمیکردم

+بهت اجازه نمیدم دوست دوران گذشته من ازم بگیری

+تو فقط یه آدم بیرحمی

-کاش اینارو حضوری میگفتی. کاش میشد حرف بزنیم. من ار تاثیر گذاری نوشته ها میترسم. و نمیخوام به ناراحتیت دامن بزنم

+به چی دامن بزنیم؟ اصلا چیزی نداریم که بخوایم راجع بهش بحث کنیم

+بهتر شد اینطوری فهمیدم که فقط من ناراحت بودم که ممکن بود به ناراحتیم دامن زده بشه

+زندگی عجیبی داری!موفق باشی...جدا...بای

-این شکافی که بین دیدگاهامون هست غیرقابل باوره. من فقط سعی کردم صادق باشم گرچه یه راستهایی رو نگفتم

+خیلی چیزا غیرقابل باوره... اینکه منو از مرز باریک عشق و نفرت رد کردی

-هر حرفی بزنم الان بدترین برداشت ازش میشه. هر سکوتی حتی. خودت میدونی

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://gohism.blogsky.com

عجب چتی...
چرا وقتی زنگیدی نپرسیدم چی شده؟ با اینکه صدات یه جوری بود
شرمنده ام رفیق....

و این عادلانه نیست ،این شیوه ی علامت گذاری
مثبت و منفی...خودتو نباید منفی میزاشتی !

شرمنده؟ شوخی میکنی؟
شاید خودت نفهمی اما همین که حرف زدیم حالم خوب شد! نمیخواستم راجع بهش حرف بزنم
واقعا مرسی
فکر نکن زنگ زدم و نتونستم راجع بهش صحبت کنم
زنگ زدم و تونستم راجع بهش صحبت نکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد