بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

بمب هیدروژنی

برای یک لحظه خورشید...

کابوسهای زنجیره ای

ژانر این خواب که مثلا توی دستشویی هستی یکی در را باز می کند، یا وسط یک بیابان پرتردد(!) هستی و احتیاج به قضای حاجت داری، یا مثلا دیوارهای دستشویی عمومی کوتاه یا شیشه ای هستند و خلاصه دستشویی کردن جلوی چشم بقیه با تمهای مختلف کابوس مدام من است. انگار از ازل این خواب را می دیده ام و چند وقت یکبار هم تکرار می شود.


دیشب اما خوابی دیدم که یکی دیگر از کابوسهای زنجیره ای کودکی ام را یادم آورد. وسط دانشگاه به خودم آمدم دیدم با یک پیراهن آستین حلقه ای هستم. هیچ کس هم کاری به کار من نداشت، اصلا توی خوابم مسئله نقض قوانین مطرح نبود. کسی هم جور خاصی نگاهم نمی کرد، انگار اصلا قانون حجاب اجباری خیلی وقت بود برداشته شده بود. من ازین موقعیت پیش آمده سخت در عذاب بودم و داشتم له میشدم.

این ژانر خواب خیلی وقت بود رهایم کرده بود. اصلا به کلی یادم رفته بود همچین خوابهایی هم می دیدم. اما امروز دوباره تمام خاطراتم برایم زنده شد. بچه که بودم همیشه این خواب را میدیدم که ناخواسته بی حجاب جلوی یک نامحرم ظاهر شده ام. (مثلا نمی دانسته ام مهمان داریم و ناغافل از اتاق بیرون می آمدم و ..) جالب اینکه توی تمام این خوابها بعد از اینکه متوجه وضعیت می شدم، سعی نمیکردم از موقعیت فرار کنم یا کاری برای حل آن انجام دهم (مثلا خیلی عادی پیش مهمان می نشستم. همین دیشب هم سعی نکردم جایی توی دانشگاه قایم شوم یا به خانه برگردم). توی تمام این خوابها هیچ کس هم متوجه هیچ اشکالی نمی شد. فقط من بودم که داشتم له میشدم و سعی میکردم طبیعی رفتار کنم. 

بعضی وقتها این خوابها انقدر واقعی بودند و انقدر بهشان فکر میکردم که توی بیداری هم تشخیص نمی دادم که واقعا این اتفاق پیش آمده یا خواب بوده. مرز خواب و واقعیت به طرز دیوانه کننده ای گم میشد. همین الآن به وضوح تصویر ظاهر شدن با تی شرت زردم -که روش عکس یک میکی موس کوچولو داشت و عاشقش بودم- جلو آقای میم همسایه قدیمی مان به وضوح جلوی چشمم است. تا مدتها با دیدن آقای میم معذب میشدم و احساس بد رهایم نمی کرد. حتی الآن هم نمیتوانم با یقین بگویم که خواب بوده. 



 پ.ن: اینجا جالبه  Being unable to find a toilet و Nakedness in a public place به من میخوره :دی البته من نیکدنسم در حد نقض مرزهای خوذمه. اینا ماله غربیاس :))

 
Toilet:

*If you are reluctant to take care of business in front of others you may be afraid to tell others how you really feel or to let others see you as you really are.


*We may feel too ashamed to relieve ourself, and feel increasingly “blocked” and “restricted”.  There can be issues of privacy and space here


*Defecation in Public: You may have expressed yourself inappropriately, "dumping" on someone; or feel that you have exposed private business in public.

The Toilet is Exposed: You may be in a situation that compromises your usual sense of privacy.


*There’s always the feeling of someone looking in, when all you need is time to yourself. When you have this dream, plan some quality private time, or ask why you feel unable to discuss and process some of your issues in public.


Nakedness in public:
*Nudity also symbolizes being caught off guard. Finding yourself naked at work or in a classroom, suggests that you are unprepared for a project at work or school. You may be unprepared in making a well informed decision.

Often times, when you realize that you are naked in your dream, no one else seems to notice. Everyone else in the dream is going about their business without giving a second look at your nakedness. If this happens in your dream, then it implies that your fears are unfounded; no one will notice except you. You may be magnifying the situation and making an issue of nothing.


*Consider the way everyone goes about their business in this dream, despite your concerns. We usually feel far more vulnerable than we truly are. Try to remember other times in life when you entered a new arena and felt green and raw. Keep in mind that it takes time to grow into a new role, and that taking risks means feeling vulnerable sometimes.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد